Powered By Blogger

Sunday, December 19, 2010

BBQ

Salam sejahtera,

Hari ni.. Aku tak tahu.. Macamana nak describe perasaan aku..
Gembirakah aku??
Susahlaa nak ckp.. 
                                         
Bodo ek?? perasaan sendiri pun taktahu mcmana nak rasa ke?


 (n,n)

hmmm.. aku tak pernah bagi bunga kat laki.. Firsth time beb tadi..
Kat rumah kak Laila.. Siapakah gerangannya?? biarlah ia menjadi pengetahuan aku sendiri..

Well, tadi semuanya ok..
Tapi, ada 1 part yang buat aku hilang selera makan..

Aku benci lagu 'Baik-baik sayang!!'

Setibanya aku kat rumah kak Laila.. Aku terus sambar nasi. Laparlah katakan..
Hehe.. dgn tidak tahu malunya, aku memulakan suapan aku dgn 'bismillah' yg perlahan.


Mesti orang ingat aku makan tak baca doa kan?
hahahahahaha!


Lantak dioranglah, yang lapar sangat tu aku. Bukan mereka. Suasana yg dapat aku fokuskan di waktu itu ialah. Pilot sedang memasang 'sound sistem'nya untuk berkaraoke..

Dalam hati aku time tu berpendapat 


'sah-sah mamat ni kaki karaoke'


Mmg betul pun, pilot la org pertama yang menyanyi.. lepastu, baru Ayu.
Yang aku menyampah gila babeng tuu.. sebab, dia nyanyi lagu

'Baik-baik sayang' tuu laa..

itu satu hal, pastu. Boleh pulak budak-budak ni cakap, lagu ni khas untuk aku..

Nauzubillahh.. Fobia aku..
The true is i am a pathetic girl that denying my own feelings..
lagu itu mengingatkan aku pada insan yang pernah lukakan hati aku, that's why aku feeling je waktu makan. Sampai si toncet tu pun sound aku..
Aku teringat kat dia, dan aku geram. Kenapa mesti pilot ni yang nyanyi lagu ni.. Nak tutup telinga, kunk kecik hati pulak org tuu..

but,
the best part is..
he has a great voice!

Dan dialah.. gerangannya yang mendapat bunga dari aku.
Heee..

No comments:

Post a Comment