Powered By Blogger

Sunday, December 26, 2010

Sungguh Penat

 Assalamualaikum..

Secara jujurnya, aku mmg penat. Penat bekerja 5 hari di Jusco.

Kenapa 5 hari? kenapa sekejap sangat kan??
Well, dah dia nak 5 hari je.. Takkan nak mintak lebih-lebih lak? kunk sape pulak yang baik hati nak bayar gaji aku??? hahaha!

Hmm..mencabar jugak kerja kat situ.. Sampai sakit kaki,sakit tulang belakang dan segala-galanya sakit!
(tak kurang juga sakit hati) almaklumlah, customer kan macam2 perangai.

Hmm.. Takpelah..itu cerita yang dah lepas, and.. apa yang aku nak kongsikan ialah tentang kenakalanku meng-usha laki-laki yang tak mengerti apa-apa..

huarghahahahah!! (evil laugh)


Namun jauh disudut hati,
aku dah terasa daa..
JAHATNYA AKU..
actually, xde niat pun.. Aku macam sunyi sgt lately ni.. Dia selalu sangat sibuk.. Time nak manja2, lain pulak yang jadik.. Aku paham.. Dia sibuk. But could you please treat me like your girlfriend??

Huhu ;'(

Takpelah.. Boyfriend bukan segala-galanya.Sometimes i fell.. Better single. Bukan apa,sekarang ni aku tgah FOKUS pada pelajaran dan STPM pulak pada tahun hadapan..

Can you imagine if aku tak dapat pointer yg aku inginkan??? and the saddest part is..

i'm ended up my study for nothing!

;'( im crying already..

No comments:

Post a Comment