Powered By Blogger

Sunday, January 30, 2011

Happy Chinesse New Year ^^

Happy Chinesse New Year!!

Ucapan ini khas untuk mereka yang menyambutnya.. Orang lain sambut,, cuti sakan,
Aku??
Pun cuti sakan jugak.. Haha. Suspen jer aku ni.. Tapi kebenarannya, aku sedang merana dalam diam.. Almaklumlah..
Homework berlambak,, memang tak boleh dinafikan lagi..

Aku mmg takde bahan sgt nak bercerita kerana terlalu jarang on the line. Jadi, mmg sgt2laa sedikit entry ku ini..

Nak cerita byk pun tak guna kalau berjela2.. So in the short way. This point may help. (ecehh.. macam MUET la pulak) :

  • Aku dan kawan2 sekelas diberi homework yang sgt byk sehingga aku rasa mata aku seriously macam ada potensi untuk juling lantaran kerana terlalu lama menghadap buku dan membuat nota
  • Aku (rekod) tak contact langsung boyfriend aku selama 3 hari ^^
  • Budak tuu da add aku kat facebook. ^^ siap calling n aku xsangka,, muka je cute. Rupanya miang. Peh, reject2..
  • i'm working 4 days for this chinesse new year.
  • .Hujan tak berhenti beberapa hari ini.
  • Aku dah siap 3 subjek homework, which is sangat aku banggakan,, ^^ 

Well, itu sahaja summary untuk hari ini, got to go! completing my homework!!

    No comments:

    Post a Comment