Powered By Blogger

Monday, November 29, 2010

After A Week

Fiuhh!!
Akhirnya selepas seminggu.. Aku akan tidur beralaskan katil kepunyaanku, bantal kepunyaanku dan segala-dalanya kepunyaanku. Eceh, ayat agak poyo ye.. heee..

 Seminggu yang lepas bermula dari 23hb November - 28hb November, aku telah menghadirkan diri ke satu kursus PELANCONGAN. Yup! ermm.. Rasa-rasa ada kena-mengena tak dgn aku yang amik form six ni????
Jauh betul professionnya, kan??

Xpelah kata mak aku, aku boleh timba pengalaman. Mula-mula, ayat dia langsung tak dapat tenangkan diri aku yang memang tak nak pergi (pada mulanya). Tapi, bila lama-lama, nasihat dia mula meresap dalam kepala otak aku ni. Secara jujurnya, aku bersyukur kerana didaftar tanpa rela oleh ayahku dan ditempatkan dalam kelas 1. antara sebabnya ialah kelas 1:

  1. Paling ramai student.
  2. Dapat coach yang paling sporting (mummy).
  3. Dapat ramai kawan yang sekepala.
  4. Kelas 1 belajar ikut buku, tapi banyak praktikal. So, xboring. =)
  5. Kelas lain semua buat 'fill in the blanks' dan akhirnya mereka menjadi 'blank' pada saat-saat akhir. Hoho!
  6. Dapat kelas yang paling besar. (walaupun xde meja dan kerusi) haha!

So, i can conclude that, my class is the best!!
well, mulanya, aku rasa aku akan menjadi sangat bosan disana. Yelah, aku ingatkan, 1 hari dok dalam kelas, take notes, remembering a lot of things, n bla bla bla...
Rupanya, agak seronok juga ya. thanks a lot to mummy (PN. SITI ROHANI)

Kalau nak diceritakan kat sini apa yang aku belajar, memanglah banyak.. dari mereka yang veteren sampailah yang sebaya dgn aku, mcm2 pengalamn mereka share dgn aku. Aku? aku rasa mcm baby plak sebab aku macam tak tahu apa2. Nak dibandingkan dgn pengalaman aku??? huh!

 'jauh panggang dari api'


Anyway, thanx to all of them sebab buat aku rasa xsia2 pergi ke kursus tersebut, walaubagaimanapun, aku tak boleh lupa kenangan2 indah aku dengam kawan2 aku kat sana walaupun sekejap je. Dan yang paling aku x boleh lupa ialah.

Ramai sangat yang panggil aku akak tanpa mereka ketahui bahawasanya akulah yang paling muda dalam kursus tersebut,

yang aku???
layankan jer..

 'ye dik.. ada apa??' hahaha..

No comments:

Post a Comment