Powered By Blogger

Tuesday, January 11, 2011

Kisah Yang Tergendala Part 2

Yeah..
beta mahu meneruskan kisah beta yang tergendala,,

well, as u'all know.. kalau dah nama pun 'percintaan tak rasmi' mestilah susah nak dipertahankan,, kan?? kan?? erk.. tak ke?? mana-mana jelah,, tapi salah aku juga disini kerana aku telah me'layan' dia.. 

Poyo kan aku??

Dalam kepala otak dan hati aku time uwh memang definately berzikir,, (SkandalSkandalSkandal) dan dengan confidentnya,,

aku menyatakan bahawa: aku takkan suka pada dia lebih dari seorang kawan

pergh!!! SUMPAH!! Aku menyesal cakap macamtu,,
i accidently eat my word beb!!
bak kata orang melayu.. 'aku termakan kata-kataku sendiri'
dah paham dah???
Bagus.. Great job..Well done..Congratulations!!

Well, semuanya jadi kelam kabut dan haru biru setelah kantoi aku ada boy dan kantoi jugak dia rupa-rupanya dah declare aku awek dia.. 
What??
Pandai-pandai je..
Aku teringat dulu,, dia memang sweet talker,, sampai aku pun cair?? apa citer?? 

(haa,, sapa nak jawab tuu)

dan akhirnya, 
kisah kitorang tergantung selepas aku dah balik JB dan dia ke SKUDAI,,


Tetapi!!

Yang menjadi masalahnya ialah,,
kisah tuu dah berlalu dah pun,,
aku pun dah pun hampir terlupa pasal dia,,
actually,
dia tidaklah memberikan impak yang besar ke atas hidup aku,, (poyo)
perlukah aku cerita semua ini pada dia si jantung hatiku??
bahawasanya aku pernah ter'curang'??
Wallahualam..

No comments:

Post a Comment